i'm back...for a while at least!

heej!!!! Jag har inte skrivit på ett år(?) tror jag! Nu ska jag börja igen! Tills jag kommer på att det är tråkig, men men. Jag vet inte om jag kanske ska göra en ny blogg. Har funderat på det och tror faktiskt att det blir det. A new and fresh start! Jag gillar inte namnet...
Ztrawberry, det känns lite     ne jag vet inte. Jag får se, men jag har ingen aning vad jag ska heta då! Aja jag får se hur det blir! Det har hänt rätt mycket senaste året, jag skriver om det senare när jag har tid. Jag ska träna med Sara nu klockan 5, jag tror hennes mamma också skulle med. Det blir trevligt, nej men riktigt ku iallafall jag har ju varit förkyld i evigheter känns det som! Men nu är jag frisk o får ta tag rejält med   ja med allt egentligen! Nu sticker jag, vill ju inte komma försent! Hörs när vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0