skärholmen

Idag hade vi ju prov som sagt. I SO var det. På massmedia och sånt. Själv tycker jag att det gick hyffsat bra...
Men vi får se hur det blir. Tyvärr så fanns det inga MVG frågor, så ingen av oss har chans att få MVG. Inte för att jag tror att jag skulle ha fått det ändå, men men. Jag hoppas ju självklart på VG men det är ju inte alls säker att jag får det, det blir nog ett G. Men det får jag se, min SO lärare brukar vara ganska snabb på att rätta så förhoppningsvis så får vi tillbaka proven på måndag eller tisdag. Imorgon så ska hela skolan till skolan även fast det är lördag! Det är bara för att skolan firar 50 år, grattis kvarnberga! Nej men det blir nog bra.
Idag efter skolan åkte jag och Alexandra till skärholmen och skulle shoppa lite. Jag kom hem med ett par jeans, ett par skor och ett par skor köpte vi och delade på. Jag är iallafall nöjd med vad jag har köpt bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0