plugga, plugga...

Nu blir det nog mest plugg idag. Skolan gick väl ganska bra, förutom att min spanskalärare har tappat bort mitt förhör.
Så nu måste jag kanske göra om det..
Det ordnar sig nog får jag hoppas! Fredag så är det prov i SO. Men jag tror att jag fixar det, det är inte så svåra saker.
Idag kom även skolfotona, dom enskilda! Jag ser jätte brun ut, men ändå helt hemsk! Jag vet inte hur jag ska förklara det, men ni får se när skolkatalogen kommer så kan jag visa gruppfotot.
Nu börjar det bli svinkallt ju! På sommaren tar man ju aldrig på sig någon jacka, så varje morgon så glömmer jag det.
Sen fryser jag ju istället smart som jag är.
Nej nu ska jag försöka se om jag kan fixa till designen på bloggen så blir det plugg.
Ska nog hinna gå ut senare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0