plugg, vad mer?

Gud va mycket läxor! Jag märker redan ganska stor skillnad från sjuan. Men nu är iallafall matten snart klar, så är det bara svenskan och engelskan kvar. Jag har ju spanska också men den väntar jag med till imrogon eftersom att den är till på torsdag så det är ju inte så bråttom. Men i sjuan så gjorde det liksom inget om man glömde en läxa nån gång men nu spelar ju allt ganska stor roll! Imorgon får jag förhoppningsvis tillbaka SO provet. Juste på löedag har sandra fest, det blir kul. Jag vet inte riktigt vilka som kommer men kul blir det nog i vilket fall som helst! Jaja nu ska väl jag återgå till läxor. Det känns som om hela livet handlar om läxor just nu! Synd tycker jag. Man hinner liksom inte göra så mycket mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0