hm lördagsskola..

Idag så firade ju skolan som sagt 50 år jubileum. Vi hade två lektioner, matte och svenska. Det skulle ju vara som det var på 50-talet, så i svenskan så hade vi ju så men inte på matten då var det som vanligt. Vi slutade ungefär 12.15 så det var ju inte en hel dag iallafall. Efter skolan gick jag Alexandra och mamma och åt lunch på ett cafe. Sen hämtade pappa och lena oss, så åkte vi hem till tungelsta. Så åt vi pizza och så. Jag och alexandra är barnvakt åt våra småsystrar som sover nu. Så det är liksom bara att göra vad vi vill egentligen. Jag vill ha tillbaka mitt SO prov så jag hoppas att jag får det på måndag eller tisdag. Men det får jag se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0