barnvakt

Idag har det blivit mest plugg. Jag har ju prov på fredag i SO, så man måste ju plugga. Spanska läxa imorgon också på prepositionerna (stavas det så?) och frågeorden, vilket jag kan ganska bra nu! Så det känns bra. På fredag så åker jag och Alexandra till skärholmen och köper skor och kanske lite annat?
Nu har jag precis kommit ut från duchen och ska snart gå och lägga mig. Jag ska nog plugga lite till innan så att det verkligen sitter till imorgon och fredag! hehe..
Juste på lördag så ska jag vara barnvakt till mina små systrar, det ska alexandra också.
Det ska bli mysigt, hehe. Dom är ju så otroligt söta! Nej nu blir det nog att lägga sig i sängen och plugga lite..
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0