forgive me..

Jag har ju inte skrivit på otroligt länge nu, men jag har helt enkelt inte orkat. Det har varit så mycket med läxor vi har haft tusentals prov käns det som! haha, nej men många prov iallafall. Men sara tyckte iallafall att jag skulle skriva nu så då gör jag det! Jag och sara hade först tänkt gå på bio imorgon, men bestämde oss sedan för att ta det på höstlovet, som är nästa vecka!!! Just nu behöver jag verkligen höstlov känner jag! i början av terminen kände jag mig så taggad för allt med prov och betyg och allt. Men nu känner jag mig inte alls taggade längre. Det är synd att allt försvann, för det skulle behövas nu! Men det var ju lätt och säga då när man hade haft sommarlov i två månader! Men jag tänkte börja testa lite nya och olika studietekniker. Som nu då bara läser jag och allt åker in i ena örat och ut i det andra känns det som. Men jag hade tänkt att man kanske kan göra en kopp te tända ljus och ha det lite mysigt för då känns det antagligen roligare att plugga om man tar sig tid (den lilla tid som finns) att sätta sig ner och mysa och samtidigt plugga! Då kanske man får in lite mer u huvudet. Testa kan man ju alltid! 
Slöjden börjar kännas riktigt bra nu med mitt broderi. Lapptekniken är klar så nu tänkte jag bara brodera lite på andra sidan, så är det snart klart. Vi fick tillbaka våra biologiprov idag. Jag blev grymt besviken på mig själv, fick G. Men det roliga var att vi fick tillbaka ett papper som vi skrev om hur en smörgås fördas genom kroppen som vi skrev innan vi började jobba om kroppen. Jag hade skrivit att man tuggar det och sedan sväljer man sen hamnar det i magsäcken och ner i någon tarm och sedan ut. Otroligt bra förklaring va! Haha nej fy fan! Nej men man märker hur otroligt mycket man faktiskt har lärt sig fast man inte tänker på det. Jag har faktiskt lyckats få fram ett G det är ju bättre än IG. Kanske inte ska vara så missnöjd ändå. Fast det är jag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att du skrev iallafall..

Vadå G e ju visst bra om du inte e nöjd med det känner mig mig jätte dålig eftersom att jag skit nöjd med mitt G+:P

Juste ta inta bort din blogg jag fick en smart tips av nån som komenterade på min att jag inte skulle ta bort min för hon sa att jag kunde skuta skriva men ett det e bra o ha kvar för att sen kunna läsa om sina minnen med bilder m.m...

Och det var ju smart:P

2008-10-21 @ 21:34:10
URL: http://s_aras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0