barnvakt igen:)

Nu är jag och Alexandra hos pappa och är barnvakt åt våra småsystrar. Sitter i soffan med datan i knät och har precis tittat på Idol och tittar nu lite halft på singing bee. Det är ganska roligt att titta på singing bee eftersom att endel sjunger så falskt, fast visst otroligt modigt att ställa upp. Jag skulle nog aldrig göra det med min röst, jag lovar jag sjunger otroligt falskt. Men om man vinner så kan man ju få 50 000 kronor det är ju mycket pengar.
Juste idag lämnade jag in mitt columbus häfte på SO:n. Jag tror att det blev hyffsat bra. Fast tyvärr kunde man bara få G för det, men man fick göra ungefär som ett litet prov som var på VG-MVG nivå. Så dem gjorde jag så får jag hoppas at det iallafall blir ett VG. Juste vi fick titta på delar av våra spanska prov. På grammatiken och läsförståelsen fick jag VG och på uppsaten fick jag MVG-. Men jag är faktiskt ganska nöjd. Hörförtåelsen hade hon inte hunnit rätta än så det får jag nog veta veckan efter lovet. Guud vad skönt med lov i en hel vecka nu! Det behövs verkligen nu! Nu ska jag vara lite mer social med Alexandra. Ha en trelig kväll. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0