alina

Idag kom alina till skolan! Det var jätte kul eftersom att hon har varit hemma o sjuk otroligt länge! kul att du e frisk gumman! imorgon är det slöjd vilket är bra eftersom att jag måste bli klar och vi ska lämna in dom om några veckor. på onsdag åker sara till gran canaria. Det blir ju skönt för henne men tråkigt för resten av världen. Bara hon inte blir för brun så e det ju okej. Jag kan ju reta henne att jag har piercing och hon inte har det för hon ville också ha. Dast hon fick inte för sina föräldrar. nu ska jag gå o plugga spanska, jag har prov den 4 på min födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Linn älskar arro

Karro du har slutat blogga! kom igen nu skriv lite nytt;P

älskar dej<3

2008-12-20 @ 14:51:40
Postat av: Linn älskar Karro

Karro du har slutat blogga! kom igen nu skriv lite nytt;P

älskar dej<3

2008-12-20 @ 14:52:07
URL: http://olikk.blogg.se/
Postat av: karro älskar linn

jag vet jag har inte lust liksom. jag älskar dig också<3

2008-12-21 @ 00:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0