mamma mia-the musical

I fredags var jag och alexandra och tittade på mamma mia musikalen.
Det var jätte kul, det var ju på engelska också.
Dom är ju från london.
Det var iallafall jätte roligt.
Egentligen skulle mamma också följt med men hon har ju opererat sitt knä, så hon kan knappt gå, stackarn!
Det var iallafall otroligt roligt!
Idag ska jag och sara åka till skärholmen och titta lite.
Jag måste köpa en ny mascara och ett par skor hade jag tänkt.
Jag ska köpa lika mascara som jag har, den är jätte bra fast min har torkat så det syns inte ens att man har mascara.
jaja nu ska jag gör mig klar
pussar

Kommentarer
Postat av: alina

jag skulle ju också till skärholmen idah egentligen .. men sofie kunde inte , så dt blev inget ;( .

PUSSAR

2008-08-31 @ 20:47:03
URL: http://pushe.blogg.se/
Postat av: Karolina

okej synd:(

2008-09-01 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0